ΕπιΒάτης σε Νέα σεΛίδα






Συναρμολογώ ερείπια
αποκαθιστώ της φαντασίας αναπηρίες

αναπτήρες λύπης φωτίζουν παρελθόντα ατοπήματα
διαρκή αδικήματα απόκρυψης ευαισθησίας
παραμένουν ανεξιχνίαστα

αποκομίζω εύσημα ικανοποιητικής λήθης
ρίχνω στην πυρά  βιβλία  υποχώρησης

παλεύω με  ερινύες  ακινητοποίησης
νικώ τα τετριμμένα επιχειρήματα της απουσίας μου

σκίζω σελίδες ακατανόητου δισταγμού
αμύνομαι πια στους ανώμαλους συμψηφισμούς

διεκδικώ εξιτήριο απ τις παρενθέσεις

ποθώ θέση κανονικού επιβάτη στο όχημα της νέας σελίδας.








3 σχόλια:

  1. Παντα υπαρχουν Νεες Σελίδες για τους Λιποτακτες της Αντοχής...

    Παντα υπαρχουν Νεες μίξεις χρωμάτων να συνθέσουν καινούρια ΦωτοΠοιήματα..

    Παντα θα υπαρχουν Νέες Μούσες να εμπνεύσουν το Δημιουργό..

    Μα......
    ΠΑΝΤΑ ενας λιποτακτης Δημιουργός θα είναι λειψός...γιατί δεν ΆΝτεξε το Βαρος εκείνης της Σελίδαςπου τον προκάλεσε και ...υποχωρησε....

    Φιλιά...... προκλήσεις Αντοχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιποτάχτες της αντοχής
    και θύματα της αποδοχής καλή μου

    Μούσες πολλές μα σαν και σένα Λίγες

    και γω πάντα λειψός
    στις προσταγές μεγαλωμένος
    μου είναι δύσκολο κάθε φορά
    πια απ τις παλέτες μου να διαλέγω

    ...το νέο σου avatar υπέροχο
    κοντεύει να φτάσει την γοητεία
    του προηγούμενου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με κάλυψε η απόχρωση της χροιάς σου....

    Περιμενω το επομενο ΦωτοΠοίημα..
    Λεξη μαγική και αν είδες ήδη την υιοθετησα στα γραπτα μου...

    φιλι..... φυσικα ΦωτοΠοίημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...με ποιητική διάθεση