ΕγκΛήματα αΦΩΝΙΑς...






 Αποπνικτικό πια το κελί της σιωπής μου

ξεχείλισε επικίνδυνα κι εκτόνωση γυρεύει
ο υδροφόρος των αισθημάτων μου ορίζοντας

παραμερίζω χωρίς τύψεις πια,
εναπομείναντες όγκους υπολειμμάτων σεμνοτυφίας

διαπραγματεύομαι νέα συνθήκη 
εκπλήρωσης ανεξόφλητων  εικόνων

ευμενή σχόλια,
απλοποιούν επίλυση αινιγμάτων υπνωτισμένης αυτοπεποίθησης

συναναστρέφομαι  με λέξεων κατακλυσμούς
που εξευμενίζουν χρησμούς απαισιοδοξίας

σπάω δεσμά και λύτρωσης δρόμους δρασκελίζω
περιφρονώντας εμπόδια μιζέριας

Μα τρομάζω μήπως
κάποιο ξεχασμένο ανίατο κατάλοιπο κυλιόμενου παρελθόντος, 
προμελετά άλλοθι
για πιθανά μελλοντικά μου εγκλήματα απαθούς αφωνίας.




6 σχόλια:

  1. Οι πρωτοι λογαριασμοί που κόψανε χαρτάκι προτεραιότητας είναι με το άναρχο παρελθον...
    το μελλον κάθεται σιωπηλό σε ένα βάθος Σιωπής και παρατηρεί την παιδική μας αγνοια...

    Κάποιοι μενουν ανεκπαίδευτοι...
    με τα Λάθη μεγαλωμενοι...
    ναορμούν στο Φταίξιμο..
    να ορθωνουν βλεμμα στην αλυσίδα
    κοιτώντας τη ατσάλινα....
    κι εκείνη να σπάει αναιρώντας την Αλήθεια της...

    Η δικαιοσύνη χανεται μεσα στα Ποιήματα...

    ξερεις, ΦωτοΠοιητή, πως ότανοι αποχρώσεις μπερδεύονται τότε το ένα χρωμα πάνω στο άλλο φερνει Νύχτες αξημερωτες που πνιγουν λυγμούς ενοχής Εγκληματων Αφωνίας...

    φιλια....στην αποχρωση που αγαπας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιά είναι η απόχρωση που κρύβει την εικόνα μου;
    δεν μαντεύω πια
    δεν δικαιώνομαι
    κι η πάλη με τα χρώματα γκριζάρει τα τοπία

    απωθώ το παρελθόν κι αυτό μ εκδικείται
    δείχνοντας μου τους χρονοδείκτες που σπατάλησαν
    τη διαδρομή τους σε πρόχειρους καταυλισμούς...

    … τα οπλικά μου εξαρτήματα αγκιστρωμένα στην τελευταία αιχμή
    που αντιστέκεται με σύμμαχο την αναβολή...
    ...αιχμή που αρνείται –ακόμη- να εκπνεύσει

    χαμόγελο... στην αρωγή σου για τη λείανση της αιχμής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πότε θα σταματήσεις να με εκπλήσεις τόσο ευχαριστα ΦωτοΠοιητη?...

    αν οι χρωματικοί σου συνδυασμοί είναι σαν τις λεξεις σου...αστείρευτοι...θα μείνω εδω....

    ξεριζωσα τις Ριζες μου, μονο και μόνο για να γνωρίσω της Ιδεατή σου Πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μέσα στις σύντομες Βραδινές μου μπλογκοστράτες,

    συνάντησα στειρότητες σημειωτόν μέχρι κι εσκεμμένες ασυγκινησίες
    Μεταδοτικές συνάντησα μέχρι και φλύαρες Πανσπερμίες,

    μα όταν στο διάβα μου αντάμωσα Ευδόκιμες Σταγόνες,
    απρόσμενα ξεχείλισε ακατάσχετη Ευτηξία…

    …τούτες σημειώνω γι αλησμόνητες Πατρίδες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νοιώθω πολύ όμορφα με αυτό το Φωτοποίημα.. Υπέροχος τόπος, χρώματα, υφές και αντιθέσεις.
    Μου γεννιούνται πολλά ερωτήματα, πολλά..

    Σωπαίνω.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Premlaila

    δεν κυνηγώ πια απαντήσεις
    με ψάχνουν αυτές
    στην στροφή της ασταμάτητης πορείας

    ...σοφά σωπαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...με ποιητική διάθεση