ΤσΑΚάΛΙ είΜΑΙ εΓώ








Ναι πες μου το γιατί
γιατί τα προτερήματα σου να εξάρω
γιατί τις ωραίες μας στιγμές να αναπολήσω
γιατί την αγάπη μου να εξαπολύσω
και τη ζήλεια μου και απληστία  να τη λησμονήσω;
γιατί
πες μου το γιατί

Ψάχνω για ότι απάνω σου δεν μου αρέσει
και το μεγεθύνω
μου είναι πιο εύκολο να σε κατηγορήσω
ακόμα και να σε συκοφαντήσω
μου είναι πιο χρήσιμο αν θες
έτσι την δική μου ψυχική ανισορροπία ικανοποιώ
τα δικά μου τα συμπλέγματα καταλαγιάζω
τα δικά μου τα συμφέροντα υπερασπίζω
και πιστά υπηρετώ

Ένα τσακάλι διάλεξα να γίνω
κανέναν μου είπανε δεν θάχω ανάγκη
και πάντα θα κερδίζω
μα πες μου πως γίνεται κι ο φόβος τώρα θέριεψε και με τσακίζει
για πες μου γιατί φοβάμαι τώρα πιο πολύ;

Τι θα μου πρότεινες εσύ ν’ αλλάξω από τη ζωή μου
για να πάψω επιτέλους με το φόβο να κοιμάμαι
με το τρόμο να ξυπνώ.





7 σχόλια:

  1. Σκούρα τα πράγματα δηλαδή...και συγγνώμη για την αντιποιητική διάθεση, πολύ με αγριεύει στην κόρη χυμένο το ανήμερο θεριό...
    [Σου είπαν...έπρεπε να το ελέγξεις πριν την επιλογή...αν κάνεις για τέτοια , φωτοποιητή...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...έλα Christina
    σου προτείνω να σκοτώσουμε
    τα τσακάλια στα μάτια των ανθρώπων

    να σπείρουμε στη θέση τους λουλούδια
    αυτή τη συνταγή θέλω να μου δώσεις...

    ...γι αυτό σε αγρίεψα για να αντιδράσεις
    γιατι όλοι αυτοί που σαν τσακάλια ζουν ανάμεσα μας είναι μέσα στο διαρκή φόβο βουτηγμένοι και κει μέσα θέλουνε να μας βουτήξουνε και μας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες το επαγγελματική διαστροφή, δε δουλεύω με συνταγές...γενικές παρατηρήσεις, ναι, έτοιμες λύσεις ποτέ...όσο για τα μάτια των άλλων, κινούμαι επιλεκτικά, το οσμίζονται και μ' αποφεύγουν τα μάτια θεριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Christina
    με το να μας αποφεύγουν δεν παει να πει πως δεν υπάρχουν
    κι όσο κι αν τους αποφεύγουμε μέσα στην κοινωνία ζούνε και την επηρεάζουν

    μια εξημέρωση ζητάει και η δική τους η ψυχή γιατί πιο φοβισμένη από τη δική μας είναι
    χάδι κι αγάπη θέλουνε
    η απώθηση δεν βοηθάει ούτε τη δική τους αλλά ούτε και τη δική μας τη ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο βλέμμα πληγωμένου ζώου, δεν είπα όχι ποτέ, μα...σ' εκείνο του αρπακτικού...θαρρείς πως αρκεί ένα χάδι να κάνει π.χ. κάποιον από Ψωμιάδη, αρνάκι άσπρο και παχύ;
    Δεν θεωρώ πως είμαι, τόσο ικανή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το χάδι Christina
    το χαδι είναι θαυματουργό
    και άνθρωποι που γίνονται αγρίμια
    αυτό κύρια είναι που τους λείπει

    το χάδι που μέσα από την ψυχή βγαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μήπως κάποιος σε στενοχώρησε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...με ποιητική διάθεση